نکاتی که بهتر است پیش از روکش کردن دندان با ونیر بدانید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 26 دی 1400
بازدید : 195
نویسنده : mozhgan

هیچ لزومی ندارد که تمام دندان های خود را روکش کنید

برخی از مراجعان طرح لبخند کاملاً جدیدی می خواهند یعنی میخواهند به طور کلی ویژگی های طرح لبخند خود را تغییر دهند. با این وجود برخی دیگر هستند که تنها یک یا چند دندان آن ها دچار مشکل ظاهری است و تنها میخواهند آن یکی دو دندان را روکش یا ونیر کنند. خبر خوب این است که شما میتوانید هر چند تعداد دندان که خواستید روکش کنید. چه یک دندان چه همه آن ها، در هر صورت دندانپزشک ترمیم و زیبایی کارتان را انجام خواهد داد. اما رایج است که تنها 8 دندان جلویی روکش میشوند. نصب ونیر دندان برای همه دندان ها نه تنها به صرفه نیست بلکه نیازی هم نیست. زیرا اصولا  دندان های عقبی اصلا در طرح لبخند شما جایی ندارند تا روکش شوند.

هرکسی کاندید مناسبی برای داشتن روکش دندان نیست

اکثر بیماران بالغ می توانند ونیر دندان داشته باشند اما این تمام شرایط نصب روکش های دندانی مانند لمینت دندان نیست. دندانپزشک زیبایی قبل از نصب ونیرها دندان های افراد را ارزیابی میکند. بخشی از این ارزیابی شامل گرفتن تصاویر از دندان و ریشه آن با کمک اشعه ایکس است. دندانپزشک با دقت تمام مشکلات دهان و دندان مانند پوسیدگی یا عفونت را بررسی کرده و به شما توضیحاتی در این خصوص ارائه خواهد کرد. اگر دندان های شما بیش از حد پوسیده باشد و یا اینکه از استحکام کافی برخوردار نباشد احتمالا نتوانید ونیر دندانی مانند ونیر کامپوزیت یا لمینت دندانهای پایین داشته باشید.

بیشتربخوانید... دندانپزشکی در بارداری

روکش دندان هر کسی مخصوص خودش است

روکش هیچ دو شخصی مانند هم نیست. نه تنها این، بلکه هیچ دو روکشی برای دندان های شما یکسان نیستند. زیرا شکل و اندازه هر کدام از دندان هایتان با هم متفاوت است.  ونیر دندان شما کاملا سفارشی است و باید متناسب با دندان هایتان و طرح لبخندتان نصب شوند.

رفرنس





:: موضوعات مرتبط: سلامت دهان و دندان , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله سلامتی و آدرس salamatmag.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com